Audithr - HR Audit logo

Agent Call Center - j. niemiecki

Forma zatrudnienia

Umowa o pracę

Lokalizacja

Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

Tryb pracy

Hybrydowa

Chcesz rozwijać swoje umiejętności językowe i pracować w międzynarodowym środowisku, w którym liczy się jakość, współpraca i rozwój? Jesteś komunikatywny i znasz dobrze język niemiecki?

Firma AUDIT HR - dla Klienta z branży elektronicznej - poszukuje Kandydata na stanowisko Agent Call Center

 

WYMAGANIA:

 

Oferujemy:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego – to Twoje narzędzie pracy!

  • Samodzielność, otwartość i proaktywne podejście do zadań

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminów

To oferujemy

  • Pracę pełną wyzwań w międzynarodowym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

  • Szkolenia wprowadzające i merytoryczne wsparcie na każdym etapie pracy.

  • Po ugruntowaniu potrzebnej wiedzy i nabyciu praktyki, możliwość pracy zdalnej.

  • Realne możliwości rozwoju zawodowego i awansu.

  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

  • Przyjazną atmosferę, w której liczy się współpraca, inicjatywa i dobre relacje.

  • Prywatne ubezpieczenie medyczne.

Zainteresowany?

Przejdź do systemu zgłoszenia

Aplikuj
Emilia Kamińska
Contact avatar

Pojawiły się pytania?

Skontaktuj się z nami