Audithr - HR Audit logo

Specjalista ds. Jakości – Customer contact (K/M)

Forma zatrudnienia

Umowa o pracę

Lokalizacja

Żary, Lubuskie

Tryb pracy

Stacjonarna

Rodzaj pracy

Pełny etat

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Proces zatwierdzania części (APQP) - w portalach klienta i wewnętrznie
  • Przygotowanie i uczestnictwo w audytach klienta
  • Proces reklamacyjny z linii klienta i wewnętrzny (zapewnienie ciągłości produkcji)
  • Monitorowanie działań korygujących i naprawczych
  • Tworzenie i nadzór nad dokumentacją jakościową w podległym projekcie

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe techniczne lub wiedza specjalistyczna wynikająca z min. rocznego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży motoryzacyjnej
  • Znajomość języka niemieckiego (preferowana) lub angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz pisanie wiadomości
  • Znajomość narzędzi jakościowych (8D, 5WHY, APQP, diagram Ishikawy, Plan kontroli, FEMA, MSA, PPAP)
  • Umiejętność czytania rysunku technicznego
  • Umiejętność myślenia analitycznego
  • Mile widziane - prawo jazdy kat. B, uprawnienia audytorskie, znajomość systemu SAP

 

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Pakiet benefitów

Zainteresowany?

Przejdź do systemu zgłoszenia

Klaudia Dolata

Recruitment Manager

Aplikuj
Klaudia Dolata
Contact avatar

Pojawiły się pytania?

Skontaktuj się z nami