PAYROLL ADMINISTRATOR (K/M)

Rodzaj pracy

Pełny etat

Forma zatrudnienia

Umowa o pracę

System pracy

1 zmiana

Godziny pracy

8:00-16:00

Tryb pracy

Stacjonarny

Lokalizacja

Świebodzin

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Prowadzenie rozliczeń płacowych zgodnie z przepisami układów zbiorowych pracy, przepisami wewnętrznymi firmy, przepisami prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych
  • Przetwarzanie raportów z podróży służbowych oraz transakcji specjalnych, takich jak dyżury, premie jubileuszowe, jednorazowe wypłaty, ochrona dochodu, częściowa emerytura
  • Informowanie pracowników o przepisach płacowych wynikających z regulacji firmowych i układów zbiorowych oraz – w razie potrzeby – wyjaśnianie struktury wynagrodzenia i zasad rozliczeń płacowych
  • Utrzymanie i wsparcie systemu zarządzania czasem pracy
  • Utrzymywanie danych podstawowych istotnych dla rozliczeń płacowych
  • Weryfikacja i zatwierdzanie faktur dotyczących pracowników tymczasowych zatrudnionych w sektorze bezpośrednim/przemysłowym
  • Obsługa systemu zaświadczeń (dla pracowników, zakładów ubezpieczeń społecznych, urzędów)

WYMAGANIA

  • Ukończone wykształcenie zawodowe w dziedzinie handlowej jako pracownik przemysłowy lub w porównywalnym zawodzie, lub ukończone studia z zakresu handlu z naciskiem na zasoby ludzkie
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze rozliczeń płacowych i zarządzania czasem pracy w firmie przemysłowej, najlepiej w przemyśle metalowym i elektrycznym w Niemczech
  • Znajomość niemieckiego prawa pracy, układów zbiorowych, przepisów ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego
  • Biegła obsługa programów MS Office (Word, Excel) oraz SAP
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2)

OFERUJEMY

  • Program benefitów pracowniczych
  • Elastyczne godziny pracy

ZAINTERESOWANYCH PROSIMY O KONTAKT

Klaudia Dolata

Recruitment Manager