REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY (K/M)

Rodzaj pracy

Pełny etat

Forma zatrudnienia

Umowa o pracę

System pracy

1 zmiana

Godziny pracy

8:00-16:00

Tryb pracy

Stacjonarny

Lokalizacja

Poznań, Katowice, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Warszawa

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Realizacja założonej sprzedaży produktów w podległym Regionie
  • Zapewnienie fachowej opieki, doradztwa i wsparcia dla Klientów detalicznych w handlu tradycyjnym
  • Analizowanie i ocena danych dotyczących sprzedaży, opracowywanie i realizacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży
  • Prowadzenie stałej analizy rynku i konkurencji w Regionie celem rozpoznania i rentownego wykorzystania możliwości rynkowych
  • Opracowywanie i realizacja działań dla osiągania założonych standardów w dystrybucji produktów zgodnie ze strategią firmy oraz w ramach egzekucji umów zawartych pomiędzy firmą, a Klientem
  • Nadzorowanie ramowych warunków umów z Klientami w zakresie dystrybucji, ekspozycji, promocji oraz innych ustaleń. Negocjowanie umów z wybranymi sieciami regionalnymi oraz pełne ich wdrożenie i egzekucja
  • Zarządzanie podległym zespołem Regionalnych Przedstawicieli Handlowych – motywowanie, wspieranie w zakresie rozwoju zawodowego oraz podejmowanie działań mających na celu zwiększanie efektywności zespołu
  • Przeprowadzanie „store-checks” w Regionie w celu zapewnienia jak najlepszych wyników oraz standardów sprzedaży
  • Zatwierdzanie sporządzonych przez Pracowników planów tras i dbałość o ich efektywność
  • Zapewnienie Pracownikom materiałów niezbędnych do pracy, w tym materiałów reklamowo – promocyjnych
  • Monitoring i analiza kosztów generowanych przez Pracowników i cały Region oraz podejmowanie działań zmierzających do usunięcia odchyleń od planu w przypadku ich wystąpienia
  • Raportowanie wyników w podległym Regionie oraz sporządzanie analiz dotyczących Regionu
  • Opracowanie i realizacja regionalnych i ogólnopolskich akcji promocyjnych, celem efektywnego zwiększania sprzedaży oraz bieżąca kontrola budżetu przeznaczonego na współpracę z wybranymi sieciami regionalnymi

WYMAGANIA

  • Doświadczenie poparte bardzo dobrymi wynikami w zarządzaniu zespołem sprzedaży terenowej na poziomie regionalnym – min 5 lat
  • Doświadczenie i znajomość specyfiki rynku i klientów w kanale TT
  • Doświadczenie we wdrażaniu standardów pracy Przedstawicieli Handlowych (mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy na tym stanowisku)
  • Nastawienie na realizację celów
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Orientacja na klienta
  • Zdolności negocjacyjne
  • Umiejętność rozwoju biznesu – myślenie ukierunkowane na identyfikacje i wykorzystywanie, jak również generowanie szans biznesowych
  • Umiejętność zarządzania zmianą w dynamicznym środowisku
  • Wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podróży służbowych na terenie Regionu

OFERUJEMY

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Kompleksowy program wdrożeniowy
  • Samochód służbowy

ZAINTERESOWANYCH PROSIMY O KONTAKT

Klaudia Dolata

Recruitment Manager