Samodzielne koordynowanie i inicjowanie działań oraz projektów marketingowych
Współtworzenie strategii marketingowej w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
Nadzorowanie realizacji harmonogramów tworzenia treści do artykułów na bloga i postów w social mediach
Przygotowywanie dokumentów i harmonogramu współpracy z grafikami, dostawcami usług marketingowych
Nadzorowanie i koordynowanie procesów zleconych firmom zewnętrznym, m.in. drukarniom, agencjom marketingowym
Prowadzenie bieżącej analizy wskaźników stylu tworzenia treści dla odpowiednich kategorii
Monitorowanie trendów w komunikacji marketingowej
Regularne przeglądanie nowych treści na stronach, aby upewnić się, że tworzone treści są na najwyższym możliwym poziomie, identyfikując obszary do przyszłej poprawy
Zarządzanie budżetem marketingowym, przygotowywanie miesięcznych zestawień i raportów
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Doskonałe umiejętności organizacyjne
Samodzielność, dobra organizacja pracy
Zainteresowanie obszarem marketingu
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwość rozwoju zawodowego i personalnego
Atrakcyjne wynagrodzenie w stosunku do posiadanych umiejętności
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności