Odpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów oferowanych przez firmę
Odbieranie i rejestrowanie zamówień od klientów. Przekazywanie i kierowanie ich do odpowiednich pracowników oraz monitorowanie realizacji tych zamówień
Przygotowywanie faktur, wyciągów, instrukcji oraz innych dokumentów potrzebnych do poprawnej obsługi klienta
Ustalanie dat dostarczania towarów do odbiorcy w oparciu o kalendarz dostaw i produkcji obowiązujący w firmie
Przekazywanie reklamacji do odpowiednich działów firmy w celu wyjaśnienia oraz sprawdzanie czy reklamacja została odpowiednio załatwiona
WYMAGANIA:
Wykształcenie min. średnie
Mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Dobra znajomość obsługi komputera głównie pakietu MS Office
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności