REKRUTACJA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH

REKRUTACJA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH

W okresie zwiększonego zapotrzebowania na dodatkowy personel np. podczas zwiększonej produkcji, urlopów, zwolnień chorobowych, nadmiaru pracy sezonowej lub rutynowych czynności, zrekrutujemy, zatrudnimy i skierujemy do Klienta pracowników tymczasowych posiadających wymagane kwalifikacje.
 
Zatrudnianie pracowników tymczasowych niesie za sobą wiele korzyści dla firmy (Pracodawcy Użytkownika). Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom pracodawców, umożliwiając modernizację i usprawnienie struktur organizacyjnych firmy, a w szczególności uproszczenie systemu kadrowo-płacowego, dając możliwość skupienia się na priorytetowych zadaniach firmy i wykorzystanie kompetencji pracowniczych.
PRACA TYMCZASOWA – KORZYŚCI DLA KLIENTA:
  • niższy poziom zatrudnienia w firmie klienta
  • oszczędność kosztów własnych 
  • odciążenie działu HR
  • brak nieprzewidzianych przestojów
  • optymalizacja kosztów obsługi kadrowo-płacowej
REKRUTACJA TYMCZASOWA

REKRUTACJA TYMCZASOWA

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!

Osoby do kontaktu:

Violetta Panasiuk – Strzyżewska
Prezes zarządu

Klaudia Dolata
Członek Zarządu / Dyrektor Oddziału Zielona Góra

Emilia Kamińska
Prokurent
Dyrektor ds. Rekrutacji

AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Walczaka 20
66-400 Gorzów Wlkp.
tel.: +48 95 735 17 17
tel.: +48 95 735 97 13
fax: +48 95 711 72 17
e-mail: audit@audit.com.pl

Zielona Góra
Biuro Nowa Sól
Park Technologiczny Interior
ul. Inżynierska 8
67-100 Nowa Sól
tel.: +48 68 411 44 15
e-mail: nowasol@audit.com.pl

Poznań
ul. Żydowska 33/4
61-761 Poznań
tel.: +48 61 622 71 50
e-mail: poznan@audit.com.pl