MS EXCEL - poziom zaawansowany

CENA

550 zł netto

TERMIN

do ustalenia

FORMA SZKOLENIA

Stacjonarne

OPIS SZKOLENIA

Termin szkolenia zostanie ustalony po zebraniu grupy uczestników. Szkolenie trwa 7h zegarowych, w tym przerwa obiadowa. Koszt obiadu jest w cenie szkolenia.

Szkolenie odbędzie się w siedzibie Audit HR sp. z o.o. w Gorzowie Wielkopolskim przy ulicy Walczaka 20.

Szkolenie z Excela na poziomie zaawansowanym jest skierowane do osób, które biegle posługują się programem MS Excel i chcą poznać jego najbardziej zaawansowane funkcje oraz narzędzia, aby maksymalnie zwiększyć swoją efektywność w pracy z danymi. Kurs dedykowany jest pracownikom biurowym, administracyjnym, księgowym, specjalistom ds. finansów, HR, logistyki oraz osobom z innych działów, które potrzebują zaawansowanych narzędzi Excela do analizy danych, przygotowywania raportów i automatyzacji pracy. Zachęcamy także osoby, które nie pracują zawodowo z Excelem, ale chcą rozszerzyć swoją wiedzę i wykorzystać ją w przyszłości w pracy zawodowej lub prywatnie.

Celem szkolenia jest opanowanie zaawansowanych narzędzi MS Excel, umożliwiających zaawansowaną analizę danych, tworzenie dynamicznych raportów, a także automatyzację pracy. Uczestnicy poznają sposoby rozwiązywania złożonych problemów, co pozwoli im znacząco usprawnić procesy w codziennej pracy.

Szkolenie może zostać zorganizowane jako zamknięte dla firm, a jego koszty mogą być dofinansowane w ramach programów unijnych oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego.

PROGRAM SZKOLENIA

Podczas szkolenia zostaną poruszone m.in. poniższe zagadnienia:

  1. Zaawansowane funkcje analityczne
    • Funkcje przesunięcia (PRZESUNIĘCIE)
    • Funkcje wyszukiwania (X.WYSZUKAJ)
    • Funkcje adresowe (ADR.POŚR)
  2. Tabele przestawne
    • Wprowadzenie do tabel przestawnych
    • Tworzenie tabel przestawnych
    • Analiza danych za pomocą tabel przestawnych
    • Grupowanie i segmentowanie danych
    • Pola obliczeniowe i elementy obliczeniowe
    • Łączenie danych z wielu źródeł
  3. Power Query
    • Wprowadzenie do Power Query
    • Importowanie danych z różnych źródeł
    • Transformacja danych za pomocą Power Query
  4. Rejestrowanie makr
    • Rejestrowanie i uruchamianie makr
    • Przykłady praktyczne
  5. Zaawansowane funkcje dat i tekstowe
    • Zaawansowane funkcje dat (NUM.TYG, DNI.ROBOCZE, DZIEŃ.TYG)
    • Zaawansowane funkcje tekstowe (FRAGMENT.TEKSTU, ZNAJDŹ, ZASTĄP)

O SZKOLENIOWCU

Szkolenie poprowadzi Łukasz Bogdali – od ponad 15 lat specjalizuje się w tworzeniu i prowadzeniu szkoleń komputerowych. Trener prowadzi szkolenia m.in. z z obsługi pakietów biurowych (np. w ramach certyfikatów ECDL, ECCC, VCC), VBA, MS Project, programów graficznych, a także dotyczących bezpieczeństwa danych cyfrowych i bezpieczeństwa w sieci, marketingu i reklamy internetowej czy tworzenia własnych stron internetowych.

Prowadzi szkolenia dla osób młodych, wchodzących na rynek pracy, dla pracowników firm, instytucji i urzędów oraz dla seniorów wkraczających w cyfrową przestrzeń.

WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU